Lista


Jag har insett att min senaste kyss:
var ett ända stort hångel..
Jag pratar: mycket om min fina kropp med folk
Jag avskyr när folk: drar i mitt navelludd o kliar mig under fossingarna
Min bästa vän är: malin F
Min första vän hette: köttbullen
Kärlek är: oftast lätt, dock förändrades det när jag träffade min nuvarande brud som jag ibland bara vill dra i nackhåre..
När jag borstar tänderna: måste jag först doppa tandborsten i jullans mugg.
När jag lagar mat: är jag förmodligen väldigt hungrig
Jag tänder på: när odde drar sina underbara fingrar igenom mitt ruffsiga hår på morgonen
Jag är rädd för: att få i mig grönsaker
Den värsta känslan är: när jag inser att mitt lipsyl ligger hemma på nattduksbordet medans jag själv är hemma hos julia för att övernatta
Den bästa känslan är: när jullan har lust
Jag är bäst på: att vara för snäll
Om jag va ett djur skulle jag vara: ett sjölejon (jag bara ÄLSKAR att simma o vara störst)
Min mobiltelefon är: jag har ingen lur längre. Lite gammaldags jag vet.. men det duger!
När jag vaknar på morgonen: är det första jag gör att bryta..LOVE IT
Bebisar är: MYS
Just nu tänker jag på: Hmm.. skotrar..typ...

Choklad eller cola
Turkos eller brunt
Dadde
eller Julia
Hård strul eller mjuka pussar
Blondiner eller brunetter

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0